2024-12-21

2 thoughts on “Претензія до туроператора Акорд-тур

  1. Дарина (Гість) 31 жовтня 2018 оцінка: 0.1 Київ
    Це було жахливо. Тур “Вікенд у Кракові”. Гід – Ліля Дмитрик. Ніколи не користуйтеся їхніми послугами – це дно!
    Ліля Дмитрик – абсолютно непрофесійний гід. Вона не вирішувала проблеми, а створювала їх. Було неприємно перебувати в такому турі.
    Перевернула графік екскурсій як захотілося їй. Про потреби гостей не думав ніхто.
    Змусила мою сім’ю заплатити за тур, в який ми відмовилися їхати. Абсолютно плювала на всі незручності, які виникали під час туру.
    Мало того, що наш дорослий тур з’єднали зі шкільним класом, так ще і екскурсіі скасувала.
    Після 9ти годин в дорозі, замість того що б всіх завезти до готелю, ця особа додумалася вивантажити всіх туристів в центрі Кракову і виїхати з нашими речами. Мовляв, у вас є вільний час. Гуляйте. Ми благали відвезти нас в готель, в тепло! Але ні! У призначений час автобус за нами не приїхав – запізнився на 30 хвилин!
    Сумно, але до готелю ми їхали близько 2-х годин, тому що водій не знав дорогу!
    Готель знаходився в 10 км від центру Кракова. Вайфая не було, гаряча вода збоїла – кожен раз доводилося йти на рецепшен і просити налаштувати котли.
    В останній день Ліля кілька разів зсувала час виїзду в Україну: то виїзд о 17:00, то о 16:00. Про всі зміни вона повідомляла у смс пізно вночі (1:30). Виїхати з готелю було потрібно о 6:30 ранку. Нормальні новини, еге ж? Нікого не хвилює, що вночі ви не перевіряєте пошту.
    “Будьте ласкаві бути готовими до виїзду в 6:30”
    Це просто дно!
    Як приклад, ми з сім’єю вирушили в центр щоб трохи реабілітуватися від жахливого сервісу.
    Гуляємо, і тут я отримую повідомлення: пише наш милий гід про те, що нібито пасажири замерзли і всі збираються їхати на годину раніше. Дивлюся на годинник – 15:15.
    Тобто ще 50 хвилин до зазначеного від’їзду. Хм.
    Як ?! Чому!? В якому сенсі раніше? – думаю я – про таке ж треба заздалегідь повідомляти!
    Ок, біжимо до автобусу, заходимо – все пасажири на своїх місцях і невдоволено дивляться на нас.
    Виявилося, що Ліля забула повідомити нас про новий час від’їзду ! Більш того, сказала всім туристам, що ми навмисно запізнилися і всіх затримали !
    Непрофесіоналізм – це занадто м’яко для цієї ситуації.
    Це повний капець!
    Ніколи, я повторюю – ніколи, не користуйтеся послугами Аккорд-туру

    Відгук був корисний? Так

    Ірина (Гість) 19 жовтня 2018 оцінка: 0.4 Житомир
    Обман з турпакетів:
    У 2018 году в Аккорд-тур нововведення – при купівлі туру зверху платиш обов’язкову суму, яку потім вікорістовуєш на екскурсії (турпакет). Як це Було:
    1. Туристи сплатили поїздку в реально круте й мальовниче місце – озеро Балатон. Їх посадили до автобусу, але помилково завезли на озеро Хевіз, де всім прийшлося сплатити ще додаткові чималі кошти за вхідній квиток! Тільки-но туристи занурились в термал, як зрозуміли, що гаряча ванна в спекотний день – не найкращий варіант! Тоді гід вирішив виправити помилку – терміново всіх зібрав до автобусу і повіз до озеру Балатон. Але, оскількі дорога не близька, то озером туристи помилувалися аж 10 хвилин і вирушили назад до Будапешту…. Повернулися пізно ввечері – змучені, злі й дуже голодні (бо «поїсті» цей вояж на озера НЕ передбачав взагалі).
    2. Тропікарій в Будапешті крутий й величезний, але Аккорд-тур виділяє на нього настілько мало часу, що туристи, пробігаючи залами встигають хіба що подумати – «мабуть цікаво Було б тут все роздивитися».
    3. Гора Гелерт знаходиться в центрі міста и всі бажаючи можуть спокійно на неї піднятися самостійно мальовничими стежками. До того ж, Гуглкарта чудово прокладає маршрут. За що туристи мають сплачувати Аккорд-туру за цю самостійну екскурсію ми так и не зрозумілі.
    4. Ну і остання екскурсія із запропонованих нам – прогулянка на кораблику в останній вечір перед від’їздом. Оскільки вибір НЕ багатий, то більшість туристів сформували свій турпакет на Прогулянку корабликом.

    На жаль, гід НЕ зміг справитися із організацією цієї «Надзвичайно складної» екскурсії. На перший кораблик ми спізнилися, на інші – не Було Місць, на третій вже не встигали, бо час від’їзжати додому. Оскільки екскурсія НЕ відбулася НЕ з Нашої вини и спрямувати турпакет на іншу екскурсію ми Вже не могли (бо Поїхали додому), то кошти за екскурсію нам обіцяли повернути післе того, як гід подасть звіт Аккорд-туру. Через 2 місяці листувань Аккорд-тур категорично відмовив в поверненні коштів, Мовляв – «треба Було обираті іншу екскурсію»!

  2. Повернення грошової суми компанією “Акорд” до цих пір не здійснено! Вони вступили зі мною в ганебну переписку. Так просто їм це не пройде. Буду тримати вас у курсі.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA image
*