До уваги тих, хто планує скористатися послугою фірми “AVIS” з прокату автомобілів в аеропорту м. Братислава, допис Вадима Крушинського, розміщений на його сторінці у Фейсбук.
Я не один десяток разів користувався прокатом автомобілів різних фірм в різних країнах, але з подібним зіткнувся вперше. Коротко про зміст концепції “AVIS” в Братиславі:
Я замовив автомобіль онлайн, попередньо оплативши його вартість. В аеропорту я хотів оплатити повну страховку, щоби не мати клопоту з «можливими подряпинами». Але співробітник фірми категорично заявив, що «Ми такі послуги не надаємо. Повне страхування у нас не передбачене». Такого ще ніколи не було у будь якій фірмі з прокату автомобілів. Зважаючи на те, що вартість прокату вже була попередньо оплачена і гроші ніхто мені повертати не збирався, я змушений був пристати на умови компанії “AVIS”.
Я повернув автомобіль вчасно, попередньо заправив повний бак. В аеропорту представник фірмі оглянув авто, але «прийняти» його відмовився: «Ваша машина в пилюці і ми зможемо остаточно його прийняти лише після того, як помиємо його і побачимо, чи не з’явилися на ньому нові подряпини з вашої вини».
Я знав, що ніяких пригод з машиною не було і запропонував зараз же помити машину, переконатись, що все в порядку і «закрити питання». Але співробітник заявив, що вони це зроблять або сьогодні вечором, або завтра. Тобто, без моєї присутності, бо я повинен був відлітати через півтори години.
Такого зі мною ще ніколи не було, ні в інших містах Європи, ні в США. На моє заперечення, співробітник цинічно і по-хамськи заявив: «Це ваші проблеми, хочете залишайтесь». Я, зрозуміло, полетів додому, але як тільки літак приземлився, я отримав листа: «Ми оглянули Вашу машину, знайшли нові подряпини, і знімаємо з вашого депозиту 150 євро за ремонт».
Всі мої звернення і скарги до центрального офісу залишились без відповіді, а гроші було знято. Залишається лише «подякувати», що обійшлося лише подряпинами, бо ніщо не заважало «знайти» розбиті фари і пробиті колеса.
Ось так досить нехитра схема здирництва. Тому і пропоную тим, хто хоче скористатися послугами компанії “AVIS”, особливо в Братиславі, але не тільки, гарно подумати, перш ніж це зробити. Це був дуже принизливий досвід спілкування. Більше ніколи.
Прошу максимального репосту, щоби більш ніхто не втрапив у халепу
Вадим Крушинський щодо ситуації на сьогоднішній день: “Вони написали, що переглянули ситуацію, вирішили, що повернуть мені трохи грошей за “подряпини” і гроші нібито за “неповний бак”, але не повернули і не віповідають на мої листи, як, доречі, і українське представництво. Таким чином, фірма “AVIS” запропонувала нову концепцію обслуговування клієнтів!”
Напевно, за кордоном теж не варто розслаблятися!